שירותי איתור נזילות איכותיים של מומחים

החברה מספר 1 בארץ לאיתור נזילות מים ללא הרס בעזרת מצלמה טרמית והטכנולגייה המובילה בישראל

התקשרו עכשיו 072-3930090

מאתרים נזילות מעל 20 שנים עם 100% הצלחה,עכשיו גם אתם תהנו מהידע והניסיון שלנו 

שירותי איתור נזילות איכותיים של מומחים

החברה מספר 1 בארץ לאיתור נזילות מים ללא הרס בעזרת מצלמה טרמית והטכנולגייה המובילה בישראל

מאתרים נזילות מעל 20 שנים עם 100% הצלחה,עכשיו גם אתם תהנו מהידע והניסיון שלנו ,חייגו עכשיו ונאתר לכם את הנזילה ללא הרס!

**מתחייבים לאיתור הנזילה!

השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ ללא עלות
לקוחות ממליצים

שמאתר נזילות מומחה יחזור אלי!

צילום תרמי לאיתור נזילות מחיר ותמורה

איתור נזילות היה מאז ומעולם נושא בעייתי ולא פשוט בכלל. שגיאה, ולו הקלה ביותר, באיתור המיקום המדויק של נזילה, היתה גורמת מצידה לבעיה נוספת – חפירה מיותרת בקירות הבית ופגיעה אסתטית ובטיחותית בו ובדיירים שלו. החפירה המיותרת שהתבצעה בקיר, השאירה בו סדקים או חורים גדולים, שקשה להסתיר אותם מצד אחד, ומצד שני חשוב לטפל בהם, על מנת למנוע בעיה בטיחותית עתידית. אנשי מקצוע מיומנים גובים עבור צילום תרמי לאיתור נזילות מחיר שגם אם הוא גבוה יחסית, הוא עשוי לחסוך הוצאות גדולות בהמשך. מהו צילום תרמי וכיצד הוא מסייע באיתור נזילות? מהם היתרונות בביצוע איתור נזילות באמצעות צילום תרמי? מיהם אנשי המקצוע המומחים, המסתייעים בצילום תרמי לגילוי נזילות?

איתור נזילות בעזרת צילום תרמי – מה זה בעצם

בצילום רגיל, מתקבלת תמונה חזותית כל שהיא, של יחיד, קבוצה או ל נוף. צילום תרמי, לעומת זאת, הופך את הפרשי הטמפרטורה והלחות לתמונה חזותית. מי שיודע לקרוא את התמונה נכון, יכול לאתר בקלות יחסית את המקום המדויק המהווה את מוקד הנזילה בצינור כל שהוא. התמונה המתקבלת בצילום תרמי, מתרגמת את הטמפרטורה באזור המצולם לתמונה חזותית. טמפרטורה גבוהה באזור מסוים תתורגם לצבע אחד, ואילו טמפרטורה נמוכה תתורגם לצבע אחר. ככל שהצבע חזק יותר, כך הטמפרטורה נמוכה יותר. ובמקום שבו הצבע הוא החזק ביותר – שם נמצאת, ככל הנראה, הנקודה שבה מתקיימת הנזילה. כשמאן דהו משלם עבור צילום תרמי לאיתור נזילות מחיר וכזה או אחר, הוא חייב לקחת בחשבון את החיסכון בזמן, בטרחה ובעיקר את החיסכון הכספי הנובע מאיתור מדויק של הנזילה.

צילום תרמי לאיתור נזילות מחיר

צילום תרמי לאיתור נזילות מחיר סביר להשגת המטרה

היתרונות בביצור צילום תרמי שהוזכרו לעיל, הם רק חלק מהתועלת הגלומה בביצוע צילום ולא בהערכה בלבד של מקום הנזילה. צילום תרמי עשוי לגלות גם בעיות פוטנציאליות, וגם נזילות קיימות שעדיין לא באות לידי ביטוי ברור. כך ניתן לטפל בבעיה באופן יסודי, שגם זה כשלעצמו חוסך ממון רב.אם יש לך עניין וצורך באינסטלאטור, ואם יש ברצונך לשלם עבור צילום תרמי לאיתור נזילות מחיר חסכוני, זה המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כבר כעת, ואנשי המקצוע המיומנים של Smart plumbers יחזרו אליך בהקדם, להמשך תהליך איתור הנזילות ותיקון הצנרת.

כתם מים הנוצר בקיר הסלון או החדר מעיד על נזילת מים ממקור כלשהו, שיכול להיות חיצוני- מחלחול של מי גשם, או פנימי- מים המגיעים מן הצנרת. בכל מקרה רטיבות כזו היא בעייתית גם כי היא שוחקת את המבנה וגורמת להיחלשות שלו וגם כי בעקבות מים נוצרים עובש, פטריות ושלל דברים ויצורים שלא מוסיפים לבריאות. לכן, ברטיבות חשוב לטפל מהר. הטיפול הוא קודם כל גילוי מקור הנזילה, כשכלי יעיל ושימושי לכך הוא מצלמה תרמית לאיתור נזילות.

מהי מצלמה תרמית לאיתור נזילות?

מצלמה תרמית לאיתור נזילות היא מצלמה המספקת תמונה על סמך טמפרטורה ולא אור. כך היא יכולה גם לתת תמונה של פנים הקיר או התקרה, אזורים שלא ניתן לראותם כשמסתמכים על גלי אור ולהתחקות אחר מקור הנזילה. ככל שאזור הוא רטוב יותר כך הוא גם קר יותר. האזור שהוא מקור הנזילה יראה כריכוז צבע המסמל קור, לרוב צבע כחול. כך, המצלמה תוביל את המשתמש בה לאורך הקיר לעבר האזור המהווה את מקור הנזילה. כל שנותר לעשות הוא לתקן את אותו אזור ספציפי.

היתרונות של מצלמה תרמית

היתרון הגדול של מצלמה תרמית לאיתור נזילות הוא החיסכון הרב בעבודה ובלכלוך. כאשר מאתרים מקור נזילה בדרך רגילה, יש צורך לחצוב לאורך הקיר, לשבור קירות שלמים עד שמגיעים אל מקור הנזילה. מצלמה תרמית לאיתור נזילות חוסכת את כל העבודה המקדימה, שלמעשה מהווה את עיקר העבודה. היא חוסכת את שבירת הקירות, הלכלוך הרב שנוצר כתוצאה מכך וגם את הצורך להחזיר את הקירות לקדמותם ובכך חוסכת גם הרבה כסף. הדבר דומה לניתוח בו מחדירים מצלמה וכלי זעיר לביצוע פעולה כירורגית דרך נקודה אחת במקום ניתוח בו יש לפתוח את כל האזור המנותח. עם המצלמה התרמית העבודה היא נקודתית ומדויקת.

מה עושים לאחר האיתור?

לאחר איתור מקור הנזילה יתבצע תיקון בדרך הקלה ביותר האפשרית. אם מקור הנזילה קרוב יחסית לחיבור לצנרת (כיור האמבטיה או המטבח) יהיה ניתן להגיע לנקודה בה הצינור נשחק באמצעות שרוול ולהחליף כך את החלק הסדוק בצינור. אם זהו אזור שלא ניתן להגיע אליו דרך חיבור לצנרת, תהיה שבירה נקודתית של הקיר ותיקון.

גיליתם נזילה ולא רוצים שבירת קירות, לכלוך ואבק? אנו בחברת PLUMBERS- SMARTנגיע אליכם עם מצלמה תרמית לאיתור נזילות ונבצע עבודה מדויקת, מקצועית ונקיה.

צילום תרמי – מזהים את מקור הנזילה

חושדים שיש לכם נזילה בבית ולא יודעים מה המקור שלה? כאשר מתמודדים עם רטיבות באזורים שונים בבית, זה תמיד חשוב לפנות אל חברה שעושה שימוש בציוד מתקדם עם צילום תרמי על מנת לזהות את מקור הנזילה. בעזרתה של חברה מקצועית ניתן לזהות את המקור בתוך זמן קצר ולפעול.

אם אתם לא רוצים להגדיל את הנזקים שאתם צריכים להתמודד איתם בשל נזילה כזו או אחרת, תצטרכו מצדכם לפעול בהקדם ולוודא שאתם נותנים למקצוענים לעזור לכם ולעשות כל מה שצריך בסופו של דבר. זה פשוט יהיה הדבר החשוב ביותר לעשות.

הנזקים שתצטרכו להתמודד עמם במצב שבו לא תטפלו בנזילה עלולים להיות הרבה יותר משמעותיים. כך שאם חשוב לכם לוודא שאתם עושים כל מה שצריך בנידון, אז יהיה כדאי לכם להתחיל בכך שתפנו אל חברה מתאימה שתעשה את העבודה הזו עבורכם כבר בזמן הקרוב.

טיפול אפקטיבי ומהיר בנזילה

הנזילות שאתם צריכים להתמודד איתן לא צריכות להיות מסובכות עבורכם אם תחליטו לחברה מנוסה ואמינה לדאוג לאתר את הנזילה ולטפל בה בהקדם האפשרי. פשוט לא יהיה כדאי לכם להמתין יותר מידי עם הזמנת השירות ולפנות אל חברה רלוונטית שתוכל להציע לכם את השירות שלה כבר בזמן הקרוב. זה כל מה שנדרש מכם במישור הזה על מנת להיות מרוצים.

תתחילו לנתח את כל האפשרויות שיש לכם כאשר מדובר על הזמנה של שירות מסוג הזה, שכן אנו בטוחים שאם תדעו לעשות את הדברים כמו שצריך, התוצאה תהיה כזו שתוכלו להיות בראש שקט ולדעת שאתם מטפלים בנזילות בביתכם ביעילות מרבית בסופו של דבר.

אתם יכולים לפנות אל אנשי המקצוע על מנת לברר בצורה מדויקת איך בדיוק אפשר לטפל בנזילה ומה צריך לעשות כאשר מדובר על צילום תרמי לצורך איתור נזילות. כלומר האם זה משהו שאתם צריכים לעשות במקרה שלכם, ובמידת הצורך לפנות אל חברה מתאימה שתוכל להציע לכם את השירותים שלה. זה כל מה שנדרש מכם כדי שתוכלו להיות מרוצים לחלוטין מבחינתכם.

נפטרים מהנזילה בזמן קצר

אתם לא צריכים להמשיך לתת לנזילה להיות בצנרת כאשר בעזרת פתרון אפקטיבי ומהיר של חברה מקצועית ניתן להיפטר ממנה. כך שאתם פשוט לא צריכים להתלבט יותר מידי, אלא רק לשים לב שאתם בוחרים לנקוט בצעדים הנכונים ולעשות כל מה שצריך על מנת להיות מרוצים לחלוטין מבחינתכם.

כפי שאתם יכולים להבין, אם רק תשכילו לפנות אל חברה מנוסה שתציע לכם את השירותים שלה, תוכלו להיות בראש שקט ולדעת בוודאות שאתם עושים כל מה שצריך על מנת לטפל בנזילה בתוך זמן קצר בסופו של דבר. זה בוודאי יהיה הדבר הנכון עבורכם לעשות.

צילום תרמי של Smart Plumbers

חשוב לכם לדעת שאתם בוחרים חברה מקצועית ומנוסה שתוכל להציע לכם את השירות הטוב ביותר? חברת Smart Plumbers תדע לעשות את הטוב ביותר ולדאוג לאתר את הנזילות בביתכם בתוך זמן קצר. כך תוכלו להיות בראש שקט ולדעת שאתם פשוט נוקטים בצעדים הנדרשים מבחינתכם במישור הזה.

אל תתמהמהו יותר מידי ופנו כבר בזמן הקרוב אל אנשי מקצוע ראויים שידעו לעזור לכם ולעשות כל מה שרציך על מנת להקל עליכם עם התהליך של צילום תרמי. אנו בטוחים שזה יהיה הדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות על מנת להחזיר את המצב של הצנרת בביתכם לשגרה ופשוט לא לחשוש מפני נזילות שעלולות להביא עמן נזקים משמעותיים שיתבטאו בהוצאות כספיות גדולות.

צילום תרמי לאיתור נזילות בלי להרוס שום דבר

עם ההתחדשות הטכנולוגית בתחום הצנרת והאינסטלציה אין כיום צורך להרוס את הקירות או הרצפה כדי לאתר מקור נזילה או רטיבות. מצלמה תרמית מאפשרת לאתר את הנזילות בצורה יעילה ומספקת שירות מהיר וחדשני. צילום תרמי לאיתור נזילות נעשה על-ידי מצלמה תרמית רגישה, באמצעותה ניתן לעשות הדמיות ולזהות מה קורה מאחורי הקיר או הריצוף. גם במצבים בהם מסתתרת מערכת צינורות גדולה ומסועפת.

מה מגלים באמצעות צילום תרמי לאיתור נזילות

כאמור, נזילות בצנרת בכל חלקי הבית או החצר. אפשר לסרוק קירות, צנרת מים, קווי ביוב, מרזבים ועוד. האותות הרגישים נקלטים במצלמה ובעזרת מחשב פנימי מתורגמים למפה צבעונית, כאשר כל צבע מייצג טמפרטורה שונה.

הצילום התרמי הופך את הפרשי הטמפרטורה והלחות לתמונה חזותית והמומחים והמקצוענים בצילום התרמי יודעים לפענח את התמונה ולאתר בקלות יחסית את המיקום המדויק של מקור הנזילה בצינור. ככל שהצבע חזק יותר, כך הטמפרטורה נמוכה יותר ושם כנראה נמצאת הנזילה.

כך נעשית בדיקה תרמוגרפית באמצעותה ניתן לאתר היכן נמצאת נזילת המים ולהציע אפשרויות לתיקו הנזילה. המיפוי התרמי גם יכול לזהות בעיות שונות כגון איטום לא טוב בקירות או בגג ובעיות איטום סביב ארונות וחלונות.

היתרונות של איתור נזילות באמצעות מצלמה תרמית

הצילום התרמי יכול לזהות נזילות שעדיין לא התגלו על ידי רטיבות או לחות חיצוניים וניתן לטפל בבעיה באופן יסודי, במקום לחכות שהכול יתמלא עובש או כתמי מים, ואז הטיפול הוא כבר הרבה יותר מורכב. כך שיש כאן יתרון של “הקדמת תרופה למכה”.

בנוסף, כאמור, חסכון בזמן. התהליך של צילום תרמי לאיתור נזילות יעיל וחסכוני בזמן מכל אפשרות אחרת. והחיסכון בזמן גם חוסך כסף. לא רק בכך שהעבודה מצומצמת יותר, אלא שגילוי מהיר של הנזילה מאפשר טיפול מהיר בה, וחוסך בנזקי הרטיבות ובעלויות התיקון.

כמו-כן, הקטנת המטרד. מי רוצה לשבור קירות ואריחים כדי לחפש נזילה. ירידה משמעותי תבאיכות החיים, גם לפרק זמן מוגבל, היא תוצאה של בלאגן בעקבות חיפוש נזילה בחלקי הבית.

מתי זקוקים לאיתור נזילות

בהרבה מקרים, למשל ברכישת דירה חדשה. אם לא יודעים בוודאות מה מצב הצנרת והתשתיות, כדאי לא להיות מופתעים יום אחד בחורף ולגלות שהתקרה מטפטפת. אז כדאי לעשות צילום מקדים כדי להיות שקטים.

לכן מומלץ לבצע איתור נזילות לפני שרוכשים נכס חדש או כשרוצים לשפץ ולתחזק מחדש את הבית. הרבה דירות בארץ ישנות ואיכות הצנרת שלהן ירודה, והזרימה בצינורות חלשה או שיש נזילה. לכן ,לפני שמשפצים כדאי לוודא שאין תקלה. הצילום התרמי יאפשר בדק בית כללי ואיתור פגמים ותקלות מראש.

גם במצבים שהכול היה יבש וטוב עד עכשיו והחלה שחיקה בצנרת עם השנים. נזילה וטפטופים לא רק מהווים בעיה אסתטית ו”כאב ראש” לא קטן,  אלא גם עלולים לפגוע בבריאות, עובש למשל הנוצר מרטיבות ומלחות מזיק לנשימה.

איך זה עובד

כאמור מדובר בטכנולוגיה לא פולשנית הנעשית במצלמות רגישות בדיוק רב ומבלי לגרום נזק או לכלוך. ככל שהמצלמה מתקדמת ואיכותית יותר כך היא מדויקת יותר ורמת הרזולוציה מהופיעה על המסך גבוהה יותר.

חשוב כמובן שבעלי המקצוע המגיעים לערוך צילום תרמי לאיתור נזילות יהיו בעלי ציוד חדשני מתקדם עם כל הניסיון הדרוש לטיפול מקצועי, מהיר ואמין. חברת SMURT PLUMPERS  מבצעת איתור נזילות בשטח באופן מהיר ומדויק, וכשמאתרים את נקודת הנזילה, התיקון בה נעשה בו במקום, כך שאין צורך להמתין, לתאם וכד’.

קצת על צילום תרמי לאיתור נזילות מחיר.

פעם, עבודת האינסטלטור היתה פשוטה ולא מתקדמת. הוא היה עובד קשה לא פעם ובשביל פתרונות היה צריך לפעמים גם לשבור ולהרוס, אבל היום יש אמצעים מתקדמים שמקלים את העבודה וחוסכים לא מעט בלאגן וכסף.

על מה מדובר? על רטיבות בקירות, ברצפה או בתקרה שמקורה לא ידוע. הרי ברור שמאחורי הרטיבות הזו עומדת נזילה והיא יכולה להיות קטנה או גדולה, אבל כשהיא מאחורי הקיר אי אפשר לדעת לפי הרטיבות איפה הנקודה בדיוק. בעבר, בשביל לאתר נזילה כזו היה צריך לשבור את הקיר כולו. בני הבית היו צריכים לצאת ממנו לכמה ימים ועלות ההרס והתיקון היתה גדולה. היום עם צילום תרמי זה פשוט הרבה יותר והנה קצת מידע עלה האופציה הזו וגם על צילום תרמי לאיתור נזילות מחיר.

למה צריך בכלל צילום תרמי לאיתור נזילות מחיר?

אם אתם מבררים לגבי צילום תרמי לאיתור נזילות מחיר סביר להניח שכבר הבנתם שיש בעיה ושאתם צריכים לדעת מה המקור שלה. איך זיהיתם את הבעיה? זה יכול להיות עם חשבון מים מנופח שקיבלתם שלא מסתדר עם החודשים הקודמים, זה יכול להיות ששעון המים רץ בלי הפסקה גם כשאין צרכן אחד של מים פתוח בבית, ויכול להיות שזה כבר מצב בו זיהיתם רטיבות בקיר, עובש שאי אפשר שלא לשים אליו לב.

בעיה אחת – נזקים שונים

צילום תרמי לאיתור נזילות מים מחיר דרוש לכם כדי שתתגברו כמה שיותר מהר על הבעיה וכדי שתמנעו נזקים שונים. אילו נזקים יכולים להיות? אלו יכולים להיות נזקים לתשתיות הבית מכיוון שהם עוברים מאחורי הקירות ומתחת למרצפות. התשתיות הללו הן מים, חשמל, גז ואחרות והן עלולות מטבע הדברים להיפגע אם הן יירטבו. אלו יכולים להיות נזקים לציוד כמו ארונות ושאר רהיטים שרטיבות לא תעשה להם טוב וזו יכולה להיות הבריאות שלכם ושל בני משפחתכם. חשיפה לעובש ופטריות אינה בריאה והיא דורשת טיפול כמה שיותר מהר כדי שאפשר יהיה להמשיך ולחיות בצורה נוחה ובעיקר בריאה.

מהו הצילום התרמי?

אז איך מצלמה תרמית יכולה לסייע לאתר נזילות? קודם כל חשוב להבין שהיא לא בשימוש אצל אינסטלטורים ואם יש בעיה של רטיבות אתם צריכים להזמין חברה עם התמחות באיתור נזילות כדי שתמצא את המקור ולאחר מכן יהיה אפשרי לטפל בבעיה. מצלמה תרמית היא מצלמה שיודעת לזהות מה קורה מאחורי קירות מבחינת טמפרטורה. היא מציגה צבעים שונים על המסך שמייצגים את הטמפרטורה באותו אזור, וככל שהיא נמוכה יותר (קרה יותר) היא ככל הנראה המקור של הנזילה. הצבעים הכהים על המסך מראים ששם יש דליפה של מים וככה אפשר לזהות את הבעיה, לשבור את הקיר בצורה נקודתית בלי לגרום נזק נרחב שיהיה קשה להשתלט עליו אח”כ

אז כמה זה עולה?

הגענו לשורה התחתונה כמה עולה איתור נזילות בקיר פנימי על ידי מצלמה תרמית. אין לזה תשובה חד משמעית אך אפשר להגיד שכן, מדובר על כמה אלפי שקלים אבל בודדים (סביבות ה-2000-3000) יכול להיות שיהיו חברות שיציעו לכם מחירים נמוכים יותר, מחירים זולים מטווח המחירים הזה אך חשוב מאוד שתבדקו מה מציעים לכם במחיר כמו זה. חברה כמו Smart Plumbers תהיה חברה מקצועית מספיק ועם ניסיון רב בשביל פרויקטים מעין אלו וזה גם הדבר החשוב ביותר שאתם צריכים לברר. עם בחירת החברה הנכונה יכול להיות שתתגברו מהר מאוד על הבעיה לאחר שהיא תאותר.

 

לחזרה של נציג לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית!

מאמרים על איתור נזילות מים

דילוג לתוכן