שירותי איתור נזילות איכותיים של מומחים

החברה מספר 1 בארץ לאיתור נזילות מים ללא הרס בעזרת מצלמה טרמית והטכנולגייה המובילה בישראל

התקשרו עכשיו 072-3930090

מאתרים נזילות מעל 20 שנים עם 100% הצלחה,עכשיו גם אתם תהנו מהידע והניסיון שלנו 

שירותי איתור נזילות איכותיים של מומחים

החברה מספר 1 בארץ לאיתור נזילות מים ללא הרס בעזרת מצלמה טרמית והטכנולגייה המובילה בישראל

מאתרים נזילות מעל 20 שנים עם 100% הצלחה,עכשיו גם אתם תהנו מהידע והניסיון שלנו ,חייגו עכשיו ונאתר לכם את הנזילה ללא הרס!

**מתחייבים לאיתור הנזילה!

השאירו פרטים עכשיו ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ ללא עלות
לקוחות ממליצים

שמאתר נזילות מומחה יחזור אלי!

הדרך המדויקת בישראל לאיתור נזילות בעזרת גז

איך מבצעים איתור נזילה בגז?

 איתור נזילות בגז היא הדרך המדוייקת ביותר לאיתור נזילות מטרידות שאותן אי אפשר לפתור בעזרת בדיקות שגרתיות ומצלמה טרמית!

מכשיר האיתור של הגז הוא בעצם מן מחשב עם סנסור שיודע להריח את הגז שאיתו אנו עובדים!

ממש כמו האף האנושי שמריח כך הסנסור של המחשב עובד רק שכמובן הטכנולגיה כאן עובדת לרשותנו! בעזרת איתור נזילות בגז ישנה היכולת לאתר נזילות גדולות וקטנות כאחד!

מה שמוטל על מאתר הנזילות שלנו הוא לאפיין את הנכס הנבדק ולפי השיטות של חברתנו לעבוד.

לאחר מכן יחדיר גז ידודתי למערכת שבה יש נזילה וזאת על מנת לגלות את הנזילה,

לאחר שלב ההחדרה למערכת יהיה ניתן להתחיל בסריקה עם הסנסור לצד המחשב בזמן אמת ולאתר את הנזילה בדיוק הגבוהה ביותר ללא הרס! אם בעבר היה צורך לשבור את אריחי הריצפה ולחפור בורות בגינה אז תם הזמן הזה היום אפשר להיעזר בשירותי איתור נזילות חכם מבית 00000

אז למה בעצם לאתר בגז ולא במצלמה הטרמית?

איתור נזילות במצלמה טרמית מתאפיין בהבדלי הטמפרטורות המוצגים בשל נזילה מתחת לריצוף, בין הקירות ובתקרה!  אך מה קורה שיש נזילה סמויה וחבויה עוד יותר? מתחת לריצוף שעליו יש הדבקה נוספת של ריצוף ונותנת שני שכבות שלעתים מבודדות את הטמפרטורה ובכך את יכולות המצלמה? בבית פרטי שישנו גינה ושעון המים רץ ואין כתמי רטיבות בבית , כנראה שהרטיבות בגינה ושם יכולות המצלמה מבוטלת שכן תחת קרני השמש המקרינות על האדמה הטמפרטורה משתנה וכן לאור העומק שהצנרת נמצאת כך רב הבידוד שלה וקשה להיעזר בתכונות הטרמיות!

לכן נשתמש באיתור נזילות בגז חכם! איתור מדוייק ביותר עם טכנולוגיה יוצאת דופן!

הגז שאנו נחדיר לצנרת הינו ידידתי לסביבה ומורכב מתערובת של חנקן 95% ומימן 5% גז זה מיוחד בשל התרכובת אשר מתאימה לסנסור המחשב על מנת לאתר ואינה נפיצה ורעילה אלא ידידותית לסביבה! לאחר ההחדרה נשלוט בקצב החדרת הגז במהלך האיתור שכן כמו שיש לכם נזילת מים עכשיו תהיה נזילת הגז המיוחד שלנו שעם המחשב והסנסור נתחיל לסרוק בשטח החשוד.

במהלך הסריקה יתגלו למאתר הנזילות שלנו נקודות חשודות ולפי הידע הרב, ההכשרה והניסיון שלו ידע לאתר במדוייק את מקור הנזילה ואפילו יוכל לתקנה!

שעון המים מסתובב אך אין נזק נראה לעין?

זהו סימן מסוכן, כאשר יש שעון מים אשר אינו מפסיק להסתובב והבחנתם בזה במזל על ידי קבלת חשבון מים גבוהה ובמבט חטוף לשעון הינכם נמצאים במצב מסוכן כי מים אינם נעלמים אלא מחלחלים וכאשר הנזילה לא ברחבי הבית אלא מתחת לתשתיות לדוגמא מתחת למבנה ובגינה זהוי תעלומה מסתורית שכן ברגעים אלו לא מראה נזק אך החשש אמור להיות רב משום שאייננו רואים את הנזק הוא מתרחש מתחת לאדמה ושם יכול להסב נזק יקר אף יותר מהנזק הנראה לעין כאשר מים אלו מחלחלים מתחת לאדמה הבית הם יכולים להגיע ליסודות המבנה ולהרסם!

יש הבדל בין מי גשמים ששכן מתנקזים גם בגינה בבניה נכונה לתשתית הביוב לבין פיצוץ צנרת בלתי פוסק מתחת לתשתיות המבנה !

פעמים רבות אנשים נוטים לחשוש כי כאשר הצנרת נמצאת מתחת לאדמה ויש דליפה “קלה” אין זה עניין רציני- אם היא לא בבית שלכם היא רק תרטיב את האדמה במקצת וזהו, לא? זוהי טעות חמורה, מפני שצנרת דולפת יכולה לפתח סדקים באזור הדליפה וביום אחד להתפוצץ ולגרום לנזק גבוה מאוד של כספים, עוגמת נפש ואי נוחות קשה לאלו שהשתמשו בה.

פתרון מושלם לאיתור נזילות סמויות!

היום במאה ה21 אנו נמצאים בעולם שלא מפסיק להתפתח וזאת על מנת לשפר את איכות החיים, אנו בחברת 00000 דוגלים להשתמש בחידושים הטכנולוגיים ביותר ופועלים יום יום ללא הרף בחיפוש, מחקר ופיתוח אמצעים לאיתור נזילות ומתן פתרונות לנזקי מים ללא הרס!

כול מאתרי הנזילות שלנו מקצוענים בתחומם ובעלי ניסיון עתיר שנים עם השיטות המתקדמות בעולם! הנה כמה דברים שכדאי לכם לדעת על איתור נזילות מים בגז:

– הגז שאנו משתמשים בו על מנת לאתר אינו מסוכן לסביבה ולדיירי הנכס, התרכובת הכימית שלו קלה יותר מן המים והאוויר ולכן עולה כלפי מעלה ובעקבות כך ניתן לאתר את הנזילה בדיוק של 100%.

– המחשב שמחובר לסנסור מסוגל לאתר גם נזילות חלשות בעזרת ניתו הנתונים המדויק דבר המקנה איתור ללא הרס!

– איתור נזילות בגז יעיל כאשר אין למצלמה הטרמית יכולות לראות צנרת מים קרים או במקרים של קירות כפולים, ריצוף מודבק על ריצוף וכן לעיתים רחוקות פרקט.

– איתור נזילה בגז חוסך שבירת מרצפות וקירות וחפירת בורות ברחבי הגינה!

– למעשה זאת השיטה המדויקת ביותר לאיתור נזילות!

• יש לציין כי איתור נזילה בגז ותפעול מערכת המחשוב ועיבוד הנתונים חייבים להתבצע על מאתר נזילות מקצועי ומיומן ובעל ניסיון עתיר רק על ידי כך יהיה ניתן לאתר את הנזילה בדיוק של 100% !

לחזרה של נציג לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית!

מאמרים על איתור נזילות מים

דילוג לתוכן